ПРЕДСТАВЛЕНО НАПРАЦЮВАННЯ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ ГРОМАДИ
Державною службою якості освіти у Хмельницькій області було проведено панельну дискусію «Внутрішні та зовнішні фактори забезпечення якості освіти». В обговоренні актуальних питань забезпечення якості освіти взяли участь начальник управління Державної служби якості освіти у Хмельницькій області Валерій Олійник, начальник відділу позапланового контролю закладів освіти та взаємодії з органами місцевого самоврядування управління Державної служби якості освіти у Хмельницькій області Тетяна Дупляк, начальник відділу інформаційних технологій та технічного захисту інформації Державної служби якості освіти України Олег Ткаліч, директор Департаменту освіти та науки Хмельницької обласної державної адміністрації Дарія Басюк, проректор з науково-педагогічної роботи та моніторингу якості освіти ХОІППО Ірини Вашеняк, начальники управлінь (відділів) освіти, керівники закладів освіти Хмельницької області. Учасниками заходу стали головний спеціаліст управління освіти виконавчого комітету Славутської міської ради Людмила Голянич, директор Славутської гімназії № 4 Ірина Янісевич, директор НВК Світлана Ліскова.
Спікером другої панельної дискусії «Розбудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти крізь призму самооцінювання» в онлайн – форматі виступила начальник управління освіти виконавчого комітету Славутської міської ради Ельміра Перепелиця, яка поділилася напрацюваннями щодо діяльності органу управління освітою в забезпеченні якості освіти громади.
Під час зустрічі учасники обговорили важливі питання щодо проведення та підготовки до інституційного аудиту, формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти, застосування та можливості інформаційно-аналітичної системи EvaluEd, мали можливість обмінятися думками: як забезпечити інтерес громади до належної якості освіти, обговорити інструменти, що сприяють якості освіти, поділилися досвідом їх використання.
Роль інституційного аудиту у розбудові школи, підвищенню якості освітніх послуг, розвитку вмінь керівників закладів освіти здійснювати самооцінювання власної діяльності були детально обговорені на нараді директорів шкіл громади.