Цікавим та інформаційно насиченим був перший модуль стипендійного курсу «Освіта – задля успіху українців» під менторством Л.Гриневич.
Зміни в українській освіті базуються на світоглядних поглядах Г.Сковороди, Т.Шевченка, І.Франка. Як має трансформуватись українська освіта в повоєнний період, якою має бути освітня політика, освітня екосистема, як забезпечити рівний доступ до якісної освіти розповідала Лілія Михайлівна.
Роман Шиян, заступник директора з питань Нової української школи Команди підтримки реформ знайомив присутніх з новим змістом освіти, який базується саме на ключових компетентностях та наскрізних вміннях. Команда підтримки реформ Міністерства освіти і науки України працює над Державним стандартом профільної освіти, який буде представлено у жовтні цього року, а пілот розпочнеться у 2025.
Катерина Гольцберг, дитяча та сімейна психологиня, президентка Професійної асоціації дитячих аналітичних психологів, доступно виклала теорію поколінь, психологічні особливості нинішніх дітей, мотивацію та способи взаємодії з ними.
Керівник компоненту підтримки освіти на місцевому та регіональному рівні Шведсько-українського проєкту «Підтримка децентралізації в Україні» О.Фасоля на реальних прикладах ознайомив присутніх з технологією створення ефективної мережі в громадах як чинника якісної освіти.
В умовах воєнного стану чимало школярів навчається онлайн. Про створення ефективного цифрового контенту йшлося у виступі Юрія Гайдученка, експерта проєкту «Навчаємося разом», методиста, викладача української мови і літератури Новопечерської школи м. Києва, тренера-експерта ГС «Освіторія».
Як застосувати штучний інтелект для розробки проєкту та його ефективної презентації вчила присутніх Яніна Хіжінська, директорка Unique Hub, співзасновниця методичного центру Unique Method та навчального центру Unique Ed Academy, авторка курсу для дітей “Майстер нейромереж”, методистка EdEra.
Дякую неймовірним спікерам.
Висновок: щоб розвиватись , потрібне спілкування з кращими. Почала з книги А.Шляйхера «Найкращий клас у світі. Як створити систему освіти 21 століття».